poniedziałek, 16 grudnia 2013

Moja krótka autobiografia- Pati ;)

Hey! ;)
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć coś o sobie. Jak każdy człowiek mam wady, zalety, hobby,  itp. Bardzo bym chciała abyście mnie bliżej poznali! :) Więc zaczynajmy! :) <33

Mam na imię Patrycja. Mam 12 lat. Interesuję się modą, fotografią, dekorowaniem wnętrz i podróżami. W wolnych chwilach lubię tańczyć, śpiewać, słuchać Justina Biebera <3, czatować na facebooku i PATRZEĆ CO NOWEGO U MOJEJ KOCHANEJ, NAJLEPSZEJ BLOGERKI- LUCY!!!  :) <33   Kocham gotować, tańczyć, śpiewać i pozować do zdjęć mojej siostry.  <3 ;** Moim idolem jest JUSTIN BIEBER <33 Idolki tak naprawdę nie mam... (nie umiem wybrać). Moim ulubionym kolorem jest fioletowy. :) Nienawidzę szkoły ;< Ale nie jestem jedyną osobą, która jej nienawidzi. :p Kocham Lucy. To właśnie ona mnie zainspirowała i jest po prostu cudowna! :) Moja najlepsza trylogia to- 1.Wybrani. 2.Dziedzictwo. (3 jeszcze nie wyszła ;c ). Kocham te książki ! :3 To moja krótka biografia. Mam nadzieję, że udało się Wam mnie bliżej poznać. :)  
                                                                                                                                              Enjoy !

Jutro natomiast to właśnie Weronika przedstawi swoją krótką biografie. ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz