wtorek, 24 grudnia 2013

Świąteczna frajda ! :)

Hey! :)
Dzisiaj wieczorem spędziłyśmy wigilię przy świątecznym stole. Po uroczystej wieczerzy poszłyśmy zobaczyć z bratem co nam przyniósł gwiazdor! :)

Ja- Pati dostałam rękawiczki, bluzę z kapturem, skarpetki, pieniądze, słodycze i ręcznik. Wera z rodzicami wybierała dla mnie prezenty. 

Ja- Wera dostałam słodycze, ręcznik, pieniądze, książkę i koraliki. :) Mam nadzieję, że moja miłość do koralików nigdy się nie skończy. <3 :D Dołączamy również zdjęcia moich modelinowych wariacji. :) (niespodzianka!)

NIESPODZIANKA! :)









PREZENTY <3










 MY! :) 














4 komentarze:

  1. Hej, w związku z tym magicznym świętem chciałabym życzyć Tobie wesołych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia oraz realizacji planów w roku 2014 ;)
    Mam świąteczną propozycję ;) Może obdarujemy się blogerskim prezentem i zaobserwujemy się wzajemnie ;)? - w końcu takie święta są tylko raz w roku ;) Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie Tobie, tylko Nam ;) Dziękujemy! Nawzajem! Szczęśliwego Nowego Roku! :) Propozycja nie do odrzucenia! :) Zaraz zaobserwujemy! ;) <3

      Usuń
  2. pieknie <3

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń