sobota, 21 grudnia 2013

''Mamy to czego nie ma nikt inny''

Hey!
Dzisiejszy dzień był bardzo wkurzający. Mamy nadzieję, że jutro będzie lepiej. ;) Dzisiaj pomalowałyśmy sobie paznokcie. Ja (Pati) zrobiłam sobie paznokcie na kolor seledynowy, a Wera na fioletowy.  :-) Jutro mamy zamiar iść na zdjęcia. Rozmawiałyśmy też na temat filmiku. Weronika stwierdziła, że ''jest za brzydka'' SERIO?! O.o   Ja na jej miejscu z domu bym nie wychodziła. ._.  xd  Nie noo, jak ona coś powie. :D 
Ja dzisiaj przez cały dzień prawie spędziłam przy komputerze, a Wera przed książką. ;p Ale dziś z jednego powodu się cieszę, że wyszła mi taka fajna fryzura. :3 Zdjęcia zapomniałam zrobić. ;_;  Ale jutro postaram się Wam pokazać. ;)  Wybaczcie, że ten post jest trochę nie ''poukładany'', ale jakoś tak wyszło. ;)


Łapcie moje zdjęcia z wakacji! ;** Wera nie ma :(
Wiem, że na modelkę ładna nie jestem :-/













2 komentarze: