niedziela, 22 grudnia 2013

Wolne! :)

Hey! :)
Już jest  wolne! Nie idziemy już w tym roku do szkoły! Jeej! :D Dzisiejszy dzień był bardzo nudny, ale post Lucy od razu spowodował u mnie uśmiech. :) Werka akurat teraz robi takie fajne rzeczy. ;) Nie powiem Wam co! Jutro sami zobaczycie! ;) Dzisiaj chciałam Wam pokazać tą fryzurę, którą miałam wczoraj, ale aparat odmawia współpracy. ;(  Dzisiaj jestem uczesana w kłosa. ;) Zobaczymy jutro jak wyjdzie z tymi zdjęciami. Chciałam Wam pokazać filmik, w którym jest pokazana ta fryzura lecz nie mogę tego znaleźć! :c Wszystko idzie nie zgodnie z moimi myślami. :/ No cóż, może po prostu nakręcę filmik, w którym pokaże Wam jak to się robi? ;) No i tak w ogóle muszę przekonać Werkę do nakręcenia jakiegoś filmiku. ;) Może mi się uda? :) Zobaczymy. ;)
Idą święta a my nie czujemy tych świąt! ;( Nawet w moim pokoju nie ma jeszcze oznaki świąt! To przykre gdy w salonie jest choinka i ozdoby świąteczne a u nas nie ma nic! ;_;  Może uda nam się jutro jakoś ozdobić pokój? Nawet śniegu nie ma! Jakby pogodynka o tym zapomniała. :( Jednym plusem jest to, że jest wolne i będzie NOWY ROK! :) Ahhh...Te świąteczne klimaty!  xd
                                                                                                                             Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz