czwartek, 19 grudnia 2013

Moja krótka autobiografia- Wera :)

Hey! :)
Jak już wiecie jestem siostrą Patrycji <3 Cały tydzień mam zabiegany i dzisiaj znalazłam chwile dla Was. ;) Mam na imię Weronika (14l.), chodzę do 2 gimnazjum, lubię słuchać rocka i metalu (nie ograniczam się tylko do tej muzyki), w wolnych chwilach czytam dużo książek (bardzo to kocham! ). Lubię też oglądać anime i czytać mangę. Mam dość dużo zainteresowań, przez co moje życie jest ciekawsze. Kocham tworzyć barwne bransoletki dla Pati i moich przyjaciółek. :) W czwartki jeżdżę na zajęcia fotograficzne do miasta, poznałam tam wielu ciekawych ludzi. To najlepszy dzień w tygodniu! <3 Jak mam wolne weekendy to chodzę na zdjęcia z moją siostrą, która robi za modelkę! Mimo, że robi to od maja to wychodzi jej to świetnie! <33 Lubię też pisać wiersze i opowiadania. Łatwo zauważyć, że kocham sztukę. :) Moje życie jest ciekawe. Nie ma w nim czasu na nudzenie się i marudzenie. ;) 

Do tego posta dołączam moje najnowsze zdjęcie (wykonane w lipcu), kiedy miałam farbowane włosy! :)
Zapomniałam dodać, iż nienawidzę obić sobie zdjęć! 
                                                                                                                                                  Enjoy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz